سئو و شایعات شایعه شده در دوره سئو

Wiki Article

در کارگاه آموزش گوگل سرچ کنسول همه پیام‌ها را بررسی کرده و در مورد دلیل ایجاد آنها در سرچ کنسول صحبت کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنم ویدیوی این دوره ارزشمند را دریافت و مشاهده کنید.

شما به عنوان یک متخصص سئو باید در زمینه آموزش مفاهیم اولیه به مشتریان خود نیز وقت و انرژی صرف کنید.

تاثیر آن بر جذب بازدیدکننده و افزایش فروش اهمیت آموزش سئو را دو چندان خواهد کرد.

اولین نفری باشید که اخبار آکادمی و مقالات تخصصی را دریافت میکند

در گذشته یک کارشناس سئو با چند تکنیک به موفقیت می‌رسید اما امروزه رمز موفقیت در موتورهای جستجو براساس ارتباط و تعامل کاربر با سایت سنجیده می‌شود.

سئو تضمینی همواره مشوقی برای جذب مشتریان بوده و در بسیاری از موارد بیشتر از یک شعار نیست، این عدم موفقیت ناخودآگاه باعث ایجاد شبهه و نگرانی در مشتریان خواهد شد.

بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات و ایمیل مارکتینگ تا زمانی که از آنها به صورت مستمر استفاده میکنید ارزشمند هستند و به محض متوقف کردن فعالیت های خود با افت شدید یا از دست رفتن آن مجرای بازاریابی مواجه میشویم ولی بازاریابی محتوایی و سئو برای کسب و کار شما ارزش افزوده ای پایدار ایجاد میکنند که حتی پس از متوقف کردن فعالیت های خود تا مدت ها برای شما سودآور خواهند بود.

هدف ما از جمع آوری این تعریف ها کمک به درک بهتر و سریعتر در این حوزه و شناسایی ابعاد گسترده آن است.

پاسکاری و کار تیمی و تیکی تاکایی که بارسلونا همیشه در مقابل حریفانش انجام میده در واقع حکم تولید محتوای منظم و هدفمند رو دارند و در همین حین مربی تیم که همون سرچ کنسول هست باید به تحلیل و بررسی و روند بازی بپردازه و بر اساس روند بازی تعویض های لازم رو انجام بده.

توضیحات بسیار مفید و جالبی ارائه کردید. خوشحالیم که این بخش مورد توجه شما قرار گرفته و تلاش میکنیم که با جمع آوری نظرات بیشتر ارزش و کارایی آن را تا حد امکان افزایش دهیم.

سئو یه جنگه! بخصوص که حوزه کاری یا عبارت کلمات کلیدیت خیلی رقابتی باشن.

اگر محتوای شما از جنس خبر یا مقاله است از هیچ طریقی امکان اضافه کردن ستاره به نتایج جستجو را ندارید.

ممنون از این ایده جالب. ولی به نظر من متاسفانه فضای سئو در ایران خیلی جالب نیست و خیلی از مشتری هایی که پروژه سئو رو به آژانس های مختلف میسپارن، هیچ دانشی و یا حتی اطلاعای از روند سخت و زمانبر سئو ندارند.

واقعا تشکر میکنم از تیم محترم وبسیما که اینقد حرفه ای و بروز و همچنین دلسوز هستن .
رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید.

قابل توجه ترین بخش سایت از دید من که خیلی برام جالبه بخش میکروبلاگ هستش. تابحال تو هیچ سایتی نمونه این روند رو ندیده بودم. مطالب تخصصی در قالب جملات عامیانه.

سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را میشناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را میشناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا، استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی میکند.

خوشحالیم که مورد توجه شما قرار گرفته است. پیشنهاد میکنیم سری هم به کتابخانه سایت بزنید.

روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش می‌دهد.

با توجه به اینکه این ترافیک از طریق جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما بدست آمده است، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است.

به نظر من فضای وب ایران در آستانه بلوغ و حرفه ای شدن خودش قرار داره و با چنین اطلاع رسانی های مفید و همه گیر؛ دیگه مثل سابق هرکسی نمی تونه ادعای فضل و کمالات در این زمینه کنه؛ مشکلی که قبلا شدیدا به چشم می خورد و گاها بعضی افراد با دور زدن گوگل موفقیت به دست سايت منبع می آوردن و برای خودشون تبلیغات گسترده ای به راه می انداختن، و خوشبختانه دیگه خبری از چنین وقایعی نیست.

شما فرمودید که این دسته بندی در صفحه اول گوگل است ولی اعلام نکردید که برای چه عبارتی جایگاه کسب کرده است.

زمانی که سئو میتواند به شما با حضور در تیم های مارکتینگ صرفه جویی بودجه را یاد آور شود در خیلی از امورات زندگی شخصیتان نقش خود را ایفا می کند.

شرکت در دوره های سئو ما با هزینه است. البته شما با حضور در کلاس میتوانید ویدئو ضبط شده دوره را به همراه یک مدرک معتبر از وبسیما آکادمی دریافت کنید.

گوگل از طریق محتوای موجود در هایپر لینک ها درک بهتری از محتوای حول محور اون کلمه کلیدی پیدا می کنه و به نوعی مفهوم در ثانیه تغییر می کنه نظر شما در این مورد چیه؟

سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن.

ولی خیلی وقت ها مشتریان انتظارات بیش از اندازه دارن و به اندازی کافی برای نتیجه گرفتن صبر نمیکنند. برای این مساله چه راه حلی دارید؟

این نکته نشان میدهد که یک متخصص سئو، پیش از آنکه به شناخت گوگل و الگوریتم های آن بپردازد باید مخاطب خود و ادبیات او را شناسایی کند.

Report this wiki page