دوره آموزش سئو و به همراه پنج جدیدترین آخرین اخبار سئو شهری

Wiki Article

ممنون از لطفتون خوشحالیم که دارید از مطالبمون استفاده می‌کنید و امیدوارم که به پیشرفت‌های خوبی هم برسید

بسیاری از مقالات قدیمی در سایت به مرور زمان ارزش خود را از دست میدهند ولی هنوز آمار بازدید بالایی از ...

برای اینکه با انواع روش‌های لینک‌سازی سایت آشنا شوید مقالۀ دیگر وبلاگ نوین را با عنوان «بک لینک نخرید، بک‌لینک بسازید!

بک‌لینک به تنهایی و بدون در نظر گرفتن سایت و محتوای لینک دهنده کمک زیادی نمی‌کنه و حتی امکان داره آسیب هم بزنه. در کل رپرتاژ بهترین روش گرفتن بک‌لینک هست.

عنوان سئو چیست؟ عنوان سئو همان عبارتی است که در صفحۀ نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

با این چک‌لیست می‌توانید به صورت منظم کارهای سئوی سایتتان را انجام دهید و پس از پایان هر بخش آن را علامت بزنید.

برای مثال وقتی کاربران در صفحۀ نتایج سومین نتیجه را به اولین نتیجه ترجیح می‌دهند، یا بعد از ورود به یک صفحه فوراً آن را می‌بندند، به گوگل این پیغام را می‌دهند که این صفحه با جستجوی من مرتبط نبود یا محتوای خوبی نداشت.

برای موفقیت در سئو نیازمند تولید محتوا هستیم، محتوایی که برای کاربر ارزشمند بوده و برای موتور جستجو قابل درک باشد.

دلیل این پیشی گرفتن گوگل نیز تمرکز بر روی رضایت مخاطبان خودش است. گوگل قصد دارد تا بهترین نتایج را به مخاطبانش ارائه دهد و برای این هدف الگوریتم‌های زیادی را به وجود آورده است. سئو کردن یک وب‌سایت هم در واقع بهینه کردن یک وب‌سایت نسبت به همین الگوریتم‌هایی است که گوگل با ارائه آن‌ها قصد داشته تا کیفیت خودش را بالا ببرد.

انتقال تجربه توی این دوره علاوه بر آموزش ما تجربه های چندین ساله رو در اختیار شما قرار میدیم

واقعا ازتون ممنونم چون این مطالب رو معمولا به طور رایگان نمیشد به دست آورد.

رپورتاژ آگهی چیست و فاکتورهای یک رپورتاژ مناسب کدامند؟

ما دانش لازم برای افزایش اعتبار و رتبه شما در گوگل را داریم. پس خوبه با ما تماس بگیرید.

در اینجاست که مفهوم سئوی کلاه سیاه، سئوی کلاه سفید و سئوی کلاه خاکستری مطرح می‌شود تا با دانستن آن‌ها بتوانید روش‌های بهتری را برای پیاده‌سازی سئوی سایتتان انتخاب کنید.
سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

حال اگر سایت شما در رتبه‌های اول گوگل باشد، می‌توانید مخاطبان هدف کسب‌وکارتان را جذب کنید. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتماً محتوای مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید تا هنگام جذب کاربر، مطمئن باشید که مخاطب هدف شما هستند.

درکل چطور از طریق وبمستر تولز میشه لینک های خراب رو پاک کرد ؟ یه مقاله ی خوب و کامل در دوره سئو مورد تشخیص و پاک کردن لینک های خراب و بک لینک های خرابی که رقبا برامون درست کردند بدید لطفاً.

ما هم در نوین همین مسیر را رفتیم. بعد از سال‌ها و مطالعه و تجربه توانستیم به جایگاه خوبی در گوگل برسیم و البته این تلاش همیشه ادامه دارد.

با توجه به این کلمات شما می‌توانید عبارت کلیدی مناسب محتوای خود را پیدا کنید. کلمات پیشنهادی در واقع کلماتی هستند که بیشترین سرچ را توسط کاربران دارند. انجام این روش نکات دیگری هم دارد که لازم است برای سئو سایت به طور کامل با آن‌ها آشنا باشید.

یک منبع عالی برای درک فکر و سیاست‌ها موتور جستجوی گوگل، کتابی است به نام «راهنمای ارزیاب‌های گوگل» این که این کتاب چیست و چه فایده‌ای دارد را در صفحه توضیحاتش بخوانید.

اگر هم به اطلاعات بیشتر و به‌روز درباره الگوریتم‌ها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتم‌های گوگل می‌توانید ببینید و مطالعه کنید.

عکس می‌دونید چرا اهمیت داره؟ مهمترین دلیلش رفتار کاربران هست. یعنی اینکه کاربران اینترنت به پست‌هایی که حاوی عکس‌های مرتبط و زیبا هستند علاقۀ بیشتری نشون می‌دن. در پی این علاقه صفحه سایت شما دیرتر بسته می‌شه و کاربر مدت زمان بیشتری رو صرف خواندن سایتتون می‌کنه که خب این نشان‌دهندۀ رضایت کاربران از سایت شماست. در نهایت گوگل به رفتارهای کاربران توجه می‌کنه و اگر ببینه که ازتون راضی هستن و مدت بیشتری رو تو سایتتون بودن، جایگاه شما رو بهتر می‌کنه.

شما با با شرکت در این دوره فقط مبلغی که قرار است برای سئو اولین کلمه خود پرداخت کنید را روی خودتان سرمایه گذاری کرده اید!

فایده شناسایی دایرکتوری‌های معتبر چه بود؟ با شناسایی دایرکتوری‌های معتبر فرصت خوبی در اختیار سایت‌های کوچکی که در آن‌ها لینک داشت قرار می‌گرفت تا بتوانند جایگاه خوبی در گوگل کسب کنند.

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

سئو هم مانند هر روش بازاریابی دیگر، اصطاحات خاص و البته مهم خود را دارد!

گوگل مدام در حال آپدیت و ارائه الگوریتم‌های جدید است و دیر یا زود می‌تواند دست شما را بخواند.

مزیت دوم: برندسازی می‌کنید؛ در واقع شما با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی چه بخواهید و چه نخواهید در حال برندسازی هستید! برای مثال معرفی یکی از مطالب مفید و باارزش سایتتان را در شبکه‌ی اجتماعی لینکدین قرار می‌دهید؛ با این کار توجه مخاطبان به مطلب شما جلب شده، دربارۀ آن صحبت می‌کنند، نظر می‌دهند و اگر آن را دوست داشته باشند با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

Report this wiki page