دوره آموزش سئو و به همراه رازهای سئو

Wiki Article

اول سراغ دستورالعمل‌ها و مطالب تایید شده از طرف گوگل بروید. کارهایی که نتیجه آنها قطعی و موثر است را یاد بگیرید و بعد از تسلط روی آنها با مطالعه آموخته‌های خود را به‌روزرسانی کنید.

حتما شوخیتون گرفته ؟ فکر میکنید قراره اینجا براتون لیست کنم در مورد چی قراره حرف بزنیم ! خلاصتون کنم , ... از شیر مرغ تا جون آدمیزاد و حتی بیشتر در حوزه سئو که تمامش شامل علم تجربی به همراه اطلاعات مستند و موثق بهتون منتقل میشه و اینکه واقعا به دلیل گستردگی مطالب نمیشه در مورد تمام جزئیات صحبت کرد ولی یه سیستمی هست که تمام سطوح رو درگیر خودش میکنه چه مبتدی باشید تو سئو و چه متخصص !

به طور کلی عملیات سئو در سه قسمت انجام می‌شود. وقتی قرار است رتبه سایت خود را در موتور های جستجو ارتقا دهید، کافیست ابتدا داخل سایت را بهینه سازی کنید و سپس به سراغ سئوی خارج از سایت بروید که این عملیات در سه قسمت وابسته به هم دسته‌بندی می‌شوند:

گوگل در مقابل وبسایت‌ها یک سیاست پایدار و پیوسته دارد. یعنی با این که همیشه در حال به‌روزرسانی الگوریتم موتور جستجو است اما هدفی که دنبال می‌کند و نحوه تعامل آن با وبسایت‌ها تغییر زیادی ندارد.

ممنون که اینقدر زمان و انرژی میذارید و صادقانه همه اطلاعات مفید رو در اختیار ما قرار میدید

تعداد افرادی که وب‌سایت شما را با جستجو در گوگل یا یاهو پیدا می‌کنند خیلی بیشتر از شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر و دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است.

این الگوریتم یک سال بعد از پاندا به گوگل اضافه شد و وظیفۀ آن مبارزه با لینک‌سازی اسپم است. با ظهور الگوریتم پنگوئن گوگل، سایت‌هایی که بک‌لینک‌های انبوهی از سایت‌های بی‌کیفیت و اسپم دریافت کرده بودند از نتایج اولیه موتور جستجوی گوگل حذف شدند.

و... بالاخره وعدۀ گوگل عملی شد. کم‌کم سایت‌هایی که ریسپانسیو نبودند موقعیتشان را از دست دادند و به رتبه‌های پایین‌تری رسیدند.

حال شاید این سوال همچنان در ذهن شما باقی مانده باشد که سئو چیست و با انجام چه فعالیت‌هایی سایت بهینه می‌شود که در این مقاله به طور کامل به توضیح مبانی اولیه سئو می‌پردازیم.

پس چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟ تعداد یا فرمول مشخصی برای عکس‌هایی که تو پستاتون استفاده می‌کنید وجود نداره، اگر متن‌های طولانی دارید طبیعتاً استفاده از عکس‌ها و آیکون‌های مختلف مطلبتون رو از حالت یکنواخت و کسل‌کننده خارج می‌کنه ولی اگر پستتون کوتاه هست، به همون نسبت براش عکس بذارید و شاید اصلاً همون عکس شاخص کافی باشه.

حال دیگر تا حدود زیادی می‌دانید که سئو چیست و دلیل سرمایه‌گذاری بیشتر شرکت‌ها بر روی آن به چه علت است اما به خاطر داشته باشید که هنوز مفاهیم و نکات بسیاری زیادی برای داشتن یک سئوی خوب وجود دارد که باید آن‌ها را هم یاد بگیرید. همچنین خوب است بدانید که تاثیر سئو در کسب و کار آنلاین موضوعی قابل چشم پوشی نیست و به شدت مهم است. حالا با دانستن نکات فوق، ساده‌تر از قبل می‌توانید به دنبال یادگیری مفاهیم و تکنیک‌های تخصصی‌تری از علم سئو باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خود را به نتیجه‌ی دلخواه برسانید یا از این بستر پرجمعیت، برای معرفی برند خود استفاده کنید.

در توضیحات متا حتماً از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما آن را بیش از حد با کلمات کلیدی پر نکنید.

اما گوگل آنقدرها هم موتور نیست. یعنی آدم‌ها نمی‌گذارند که موتور باشد و بر اساس فاکتورهای صرفا مکانیکی و ماشینی سایت‌ها را رتبه بندی کند.

به بیان دیگر سئوی کلاه خاکستری مشابه سئوی کلاه سیاه است اما نسبت به آن خطر کمتری دارد.
در جواب باید بگم سئو کلمۀ متدوالی هست و مثل خیلی کلمات دیگه که تو فارسی به شکل دیگری جا افتادن، به همین شکل جا افتاده.

تکنیک‌ها و توصیه‌های سئو براساس موضوع کار متغیر هستند. برای مثال وبسایت‌های پزشکی و سلامت نکاتی را باید رعایت کنند که در وبسایت‌های تفریحی مهم نیست.

پشتیبانی دوره , البته جدا از اینکه جلسات پرسش و پاسخ به همراه پشتیبانی دوره تا ۳ ماه و معرفی کانال خصوصی برای دریافت تمام مواد لازم ( قالب آموزش seo ، افزونه و نرم افزار ) که در کلاس مطرح خواهد میشه به همراه ویدئوهای اختصاصی دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار میگیره و در صورت نیاز با وبینار پاسخ پرسش های احتمالی شما عزیزان داده میشه و از همه مهمتر گواهی معتبر دو زبانه دانشگاه شریف به تمام عزیزان داده میشه .... دیگه چی میخواین ؟؟!!

کارهایی مثل برگشت به نتایج، رفتن به صفحه بعدی، کلیک روی نتایج پایین‌تر به جای نتیجه اول و موارد مشابه این.

ما تو این دوره ها آموزش سئوی خود را بصورت پروژه محور با روش تدریس منحصر به فرد با بیانی شیوا و شیرین و قابل درک برای تمام سطوح برگزار خواهیم کرد .

با توجه به توضیحات بالا؛ مهم‌ترین هدف کارشناس سئو این است که ترافیک سایت را به صورت هدفمند افزایش دهد. با این حساب باید گفت هدف اصلی سئو افزایش بازدید هدفمند وب‌سایت است.

چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

تمامی این فعالیت‌ها کمک بسیاری به برندسازی شما می‌کند.

کدهای اسکیما به گوگل کمکمی‌کند تا راحت‌تر بتواند محتوای صفحه شما درباره چیست تا در نتایج مرتبط در رتبه‌بندی قرار بگیرید.

افرادي كه دوست دارند بهينه سازي سايت را در استارتاپ ها و شركت هاي بزرگ تجربه كنند.

فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینک‌های خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی می‌کند و تعداد لینک‌های خارجی موجود در هر بخش را اندازه می‌گیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بی‌کیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار می‌گیرد.

بهشون زیرنویس اضافه میکنم. توضیحات در موردشون مینویسم و حتی بعضی هاشون رو ترجمه میکنم.

نام دامنه تا چه حد می‌تواند بر سئو سایت تاثیرگذار باشد؟

محتوا را دوس دارند و میتوانند تا حدی با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.

Report this wiki page